Agnieszka Nowakowska
Manager PR i komunikacji z blisko 20-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty dla ponad 70 marek – z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie PR produktowego, które zdobyła pracując m.in. dla marek kosmetycznych: GOSH, Empire Pharma (Solverx, Sielanka, Peel Mission), OPI, Orly, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique (Eau Thermale Avene, A-Derma, Ducray), Perfect Coll; FMCG: Plast Team, Amway; HoReCa – Holiday Inn Warsaw City Centre; przemysł – New Holland, SPBT, Górażdże.
Swoje doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego oraz CSR zdobyła w pracy dla marek CEMEX (Fundacja CEMEX Budujemy Przyszłość), Amplus, Sofort, Nutricia, City Credit Capital. Była współorganizatorką targów branżowych (branża kosmetyczna) oraz redaktorką analitycznych raportów rynkowych z branży FMCG. Do jej obowiązków należało planowanie strategiczne projektów i ich kompleksowa realizacja, kontakty z mediami, organizacja eventów (śniadania prasowe, konferencje, briefingi).
Absolwentka Dziennikarstwa na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego [Marketing Medialny i Public Relations], doktorantka WDiB Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca PR, komunikacji i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej, Uniwersytecie Warszawskim (Dziennikarstwo), Uniwersytecie SWPS (Public Relations), Uczelni Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie (PR i marketing usług kosmetycznych).