Współpracę z nami zacznij od wyceny!

Określenie ceny pakietu wymaga podania informacji w briefie na podstawie, którego wyślemy Ci wstępną wycenę usługi. Możesz przygotować brief korzystając z poniższego formularza, a następnie wsyłać go do nas.

Możesz rónież przesłać wypełniony brief mailem lub skontaktuj się z nami, jeśli masz inne pytania.

    Informacje o firmie

    1. Czym zajmuje się Twoja firma (lub z czym związana jest marka)?

    2. Gdzie się mieści siedziba firmy?

    3. Wymień 5 głównych cech marki (np. nowoczesna, wiarygodna, inowacyjna, stabilna)?

    4. Jaki rynek jest Twoim odbiorcą?

    5. Grupy docelowe marki [dla kogo przeznaczone są produkty/usługi]

    6. Co wyróżnia Twoją markę na tle konkurencji?

    7. Czy wokół firmy są osoby przyjazne lub bardzo nieprzyjazne marce?

    8. Inne, istotne kwestie, które chcesz wskazać.

    Konkurencja

    1. Wymień 4 kluczowych konkurentów dla Twojej marki/produktu

    2. Jak Twoja firma plasuje się na ich tle?


    Cele

    1. Co chcesz osiągnąć dla swojej marki w ciągu 1 roku?

    2.Jakie są Twoje plany długoterminowe [powyżej 5 lat]

    Narzędzia

    1. Czy firma wykorzystuje:

    2. Czy Twoja marka była dotąd obecna w mediach? [jeśli tak – wpisz, kiedy i jak często (ile wpisów w roku)?

    2. Czy korzystasz z wydarzeń specjalnych [konferencje prasowe, spotkania promocyjne, pikniki]?

    3. Czy przeznaczałeś lub przeznaczasz budżet na reklamę [regularnie lub sporadycznie].

    4. Z jakich innych form promocji korzystałeś w ciągu ostatnich 2 lat?