Pracujemy z influencerami nad rekomendacjami i promocją produktu.
Opracowujemy i wdrażamy strategię wykorzystania mediów społecznościowych do zbudowania popularności marki i produktu.
Organizujemy z influencerami wspólne konkursy, rozdania, live'y i eventy poza strefą online.
Lokujemy produkty w prasie drukowanej, portalach, radiu, TV i mediach społecznościowych.
Utrzymujemy stały kontakt z dziennikarzami.
Piszemy i dystrybuujemy materiały prasowe.
Organizujemy spotkania prasowe - briefingi i konferencje.
- Savoir vivre w biznesie
Mamy stały kontakt z dziennikarzami i pracujemy z nimi na zasadzie partnerstwa.
Umieszczamy artykuły prasowe, wywiady, artykuły sponsorowane w tytułach prasowych.
Monitorujemy obecność Twojej organizacji w mediach i social mediach.
Poprowadzimy Twój profil na Instagramie, Facebook'u i Linkedin.
Przygotujemy posty, zdjęcia i teksty - mamy doświadczenie w pisaniu ciekawych tematycznych treści.
Zbudujemy społeczność i zwiększymy zasięg Twoich postów w mediach społecznościowych.
Sytuacją kryzysową należy zarządzać na długo zanim ona nastąpi.
Planujemy sztab kryzysowy, piszemy Q&A, szkolimy speakerów.
Organizujemy konferencje i briefingi, piszemy teksty i sprostowania. Jesteśmy w stałym kontakcie z mediami.
Dobieramy wydarzenie do celów, jakie chcesz osiągnąć i do budżetu, jaki planujesz poświęcić.
Organizujemy: śniadania prasowe, briefingi, konferencje prasowe, road toury, launche produktów, wydarzenia specjalne i plenerowe, gale tematyczne.
Żeby wyróżnić markę spośród konkurentów, pozwalamy jej wybrzmieć poprzez ciekawe historie i konteksty.
Piszemy: informacje prasowe, artykuły tematyczne, wywiady, teksty na bloga i newslettera, materiały na Twoją stronę.
Tworzymy teksty kreatywne - slogany reklamowe, hasła, zaproszenia - jeśli trzeba nawet wierszem.
Utrzymujemy relacje z dziennikarzami, opowiadamy na ich pytania.
Mówimy w Twoim imieniu - stojąc u boku organizacji i Zarządu.
Redagujemy stronę www, newslettery i przygotowujemy komunikaty prasowe.
Automatyzacja kampanii marketingowych w oparciu o dane behawioralne i transakcyjne klientów.
Projektowanie customer journey i automatyzacja wysyłek emaili, web pushy, mobile pushy i sms.
Lead generation, email marketing, mobile marketing.
Segmentacje klientów. Wieloscenariuszowe strategie komunikacji.
Optymalizacja tytułów meta description.
Umieszczenie słów kluczowych w treści.
Optymalizacja nagłówków, treści i grafik.
Optymalizacji indeksacji oraz dostępności witryny dla robotów indeksujących, optymalizacja adresów URL i szybkości ładowania się strony.
Opracowujemy i realizujemy strategię komunikacji marki dla mniejszych, lokalnych firm, a także ogólnopolskich korporacji.
PR korporacyjny zawiera w sobie m.in. CSR, event managment, employer branding, kreację i działania w sytuacjach kryzysowych.