Zapisz się na newsletter Festcom. Obiecujemy ciekawe artykuły i informacje.


Wystąpienia publiczne. 7 zasad dobrego mówcy
Po co występujemy publicznie? Powodów jest wiele – prezentacja wyników pracy, sprzedaż produktu, toast lub szkolenie. Bez względu na cel i formę, wystąpienie publiczne bezsprzecznie

Szkolenia medialne dla pracowników
Jakie wybrać, by prezent dla teamu był także… prezentem dla organizacji? Hasło: „szkolenia medialne dla pracowników” wpisane w googlach powoduje zawrót głowy. Wiele tematów i

Jak zmierzyć skuteczność agencji PR?
Jak zmierzyć skuteczność agencji PR? Czyli… nie samym AVE człowiek żyje! Jeśli planujesz promocję swojej firmy w mediach i Social Mediach, prawdopodobnie bierzesz pod uwagę współpracę

Ile kosztuje PR? 5 pytań, które pozwolą Ci oszacować koszty działań PR.
Jeśli stworzyłeś markę, sprzedajesz produkty lub świadczysz usługi, prawdopodobnie w pewnym momencie zadasz sobie pytanie: „czy potrzebuję agencji PR”. A chwilę później zadasz dwa kolejne:

Szkolenia PR dla firm
Dlaczego przedsiębiorstwa stawiają na edukację pracowników? Public relations to kształtowanie dobrych relacji marki z otoczeniem – a więc działania wizerunkowe i wsparcie sprzedaży. Jak to

Jak wybrać agencję PR?
Jeśli wiesz, że chcesz zbudować wizerunek swojej firmy lub produktu, pojawić się w mediach i wesprzeć sprzedaż, to prawdopodobnie poszukasz odpowiedniej dla siebie agencji PR. Odpowiedniej,

Personal branding – dlaczego należy budować markę osobistą?
Odpowiedź jest prosta: ponieważ zwiększa to efektywność biznesową i generuje zyski. Czym jest personal branding? To strategiczne, konsekwentne budowanie własnego wizerunku w biznesie (i nie

Event marketing – jak promować produkty przez wydarzenia dla mediów?
Śniadanie prasowe, briefing, spotkanie plenerowe, czy konferencja – wszystkie te wydarzenia możemy zaliczyć do działań event marketingowych. Każde z nich jest inne i powinno być

Social media – jak promować produkt
Social media to obecnie druga rzeczywistość, w której konsumenci spędzają długie godziny. Facebook, Instagram, czy Youtube to oczywisty wybór, jeśli chcesz promować swoje produkty i