Zapisz się na newsletter Festcom. Obiecujemy ciekawe artykuły i informacje.
Jaki jest koszt działań PR?
Jeśli prowadzisz firmę – tworzysz produkty lub jesteś usługodawcą, z pewnością zauważasz potrzebę promocji swojej marki. Jednym ze sposobów na zbudowanie pozytywnego wizerunku produktu lub usługi,
PR kosmetyków – jak zrobić to dobrze?
Działania Public Relations to dziś must-have. W przypadku branży kosmetycznej współpraca z mediami i influencerami jest kluczową składową budowania wizerunku i wsparcia sprzedaży. Na czym
Czy rozpocząć działania PR? Czyli o tym, kiedy (i ile) warto zainwestować w public relations.
Niemal każdy przedsiębiorca ma obecnie świadomość, że promocja produktów i usług to prawdziwy „must have”. Konkurencja jest ogromna, a rynek dosłownie kipi od propozycji (często
Dobra agencja PR – czyli jaka?
Jeśli prowadzisz firmę, sprzedajesz produkty lub świadczysz usługi, bez wątpienia zależy Ci na tym, by Twoją markę znało, lubiło i wybierało (to najważniejsze) jak najwięcej
Jak promować produkty w mediach?
Bez względu na to, na czym polega nasza działalność – czy np. produkujemy kosmetyki, samochody, buty, czy świadczymy usługi, zawsze gwarantem sukcesu jest dotarcie do
Wystąpienia publiczne. 7 zasad dobrego mówcy
Po co występujemy publicznie? Powodów jest wiele – prezentacja wyników pracy, sprzedaż produktu, toast lub szkolenie. Bez względu na cel i formę, wystąpienie publiczne bezsprzecznie
Szkolenia medialne dla pracowników
Jakie wybrać, by prezent dla teamu był także… prezentem dla organizacji? Hasło: „szkolenia medialne dla pracowników” wpisane w googlach powoduje zawrót głowy. Wiele tematów i
Jak zmierzyć skuteczność agencji PR?
Jak zmierzyć skuteczność agencji PR? Czyli… nie samym AVE człowiek żyje! Jeśli planujesz promocję swojej firmy w mediach i Social Mediach, prawdopodobnie bierzesz pod uwagę współpracę
Ile kosztuje PR? 5 pytań, które pozwolą Ci oszacować koszty działań PR.
Jeśli stworzyłeś markę, sprzedajesz produkty lub świadczysz usługi, prawdopodobnie w pewnym momencie zadasz sobie pytanie: „czy potrzebuję agencji PR”. A chwilę później zadasz dwa kolejne: